شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

قرارداد بيع قطعي يك باب ساختمان و يك باب مغازه

۱۳ بازديد

قرارداد بيع قطعي يك باب ساختمان و يك باب مغازه

,

 

قرارداد بيع قطعي يك باب ساختمان و يك باب مغازه 

طرف اول قرارداد(فروشنده)

خانم/آقاي................. فرزند آقاي ........ ساخت ويلاي كوچك در باغ.......... داراي شناسنامه شماره .................. صادره از..................

متولد .................. ساكن ..................................................................

طرف دوم قرارداد(خريدار)

خانم/آقاي..................فرزند آقاي .................. داراي شناسنامه شماره .................. صادره از..................

متولد .................. ساكن.................................................................

موضوع قرارداد

تمامت شش دانگ يك باب ساختمان مشتمل بر يك باب خانه مسكوني و يك باب مغازه احدائي در شش دانگ يك قطعه زمين به مساحت .................. مترمربع داراي پلاك فرعي از ....................... اصلي مفروز و انتزاعي از پلاك .................. فرعي از اصلي مرقوم واقعي در اراضي .............................. بخش......................ثبتي .................... محدوده و مورد ثبت سند مالكيت شماره .................. مورخ ..................صفحه............... جلد .............. به شماره چاپي ..................... صادره بنام بايع با جميع توابع شرعيه و لواحق عرفيه آن اعم از عرصه كل و اعيان بدن استثنا و به انضمام كليه حقوق ناشي از برق شماره پرونده .................و آب شماره اشتراك .................. و گاز شهري شماره شناسايي .................. منصوبه هاي در آن اعم ز حق الاشتراكها و ودايع احتمالي مربوطه و به انضمام كليه حقوق فروشنده ناشي از سرقفلي و حق كسب و پيشه يا تجارت در محل تجاري و كسبي مزبور بدون استثناء.

مبلغ قرارداد

مبلغ .................... ريال رايج كه تماما و نقدا تسليم فروشنده گرديده باقراره. كافه خيارات خصوصا خيار غبن هر چند فاحش از متبايعين اسقاط گرديده و باظهار صيفه مبايعه قطعيه جاري شده. خريدار با رويت مبيع، وقوف كامل از محل وقوع، حدود و مشخصات، قبول معامله نمود.

منافع مورد معامله قبلا به كسي واگذار نشده و با قرار مورد معامله تماما در تصرف فروشنده مي باشد كه ضمن العقد لازم حاضر، فروشنده متعهد و ملتزم گرديده مورد معامله را تماما و سالما در تاريخ ....................ماه يكهزار و سيصد و ...... عكس نقاشي ساختمان......... شمسي تخليه نموده در همان تاريخ تحويل خريدار نمايد و نيز براي هر روز عدم تخليه و تحويل از تاريخ مزبور متعهد و ملتزم به پرداخت مبلغ .................. ريال روزانه به عنوان خسارت تأخير در تخليه و تحويل و به عنوان وجه التزام به خريدار مي باشد و خريدار حق دارد از تاريخ سررسيد مزبور لغايت مدت ده روز براي تخليه و تحويل و وجه التزام مذكور عليه فروشنده دردادگاه صالحه اقدام نمايد همچنين فروشنده متعهد به تاديه و تسويه حساب بدهي هاي آب و برق و گاز مزبور تا روز تخليه و تحويل مي باشد در غير اينصورت خريدار مي تواند آنرا تاديه و سپس با ارائه قبوض مثبته از فروش وصول كند.

محل امضاي طرف اول قرارداد) فروشنده)                    مقالات بيشتر حهت مطالعه : 

طراحي ويلاي لاكچري

هزينه جواز ساخت در تهران

دكور مزون لباس مردانه

هزينه ساخت سوله 200 متري

ضوابط و استانداردهاي طراحي هتل 4 ستاره

تالار كرونا

استاندارد هاي طراحي كارخانه

هزينه مجوز ساخت خانه

طراحي باغ ۲۰۰۰ متري

نماي رستوران سنتي

                                             محل امضاي طرف دوم قرارداد)خريدار(


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.